6 apr. 2011

En till grå dag minsann

Börjar bli dags att skriva något hit har jag på känn. Har skjutit upp det några dagar. Har på något vis svårt att komma igång såna här gråa, tråkiga dagar. :p 
Nu har jag åtminstone lagt in bilder på datorn. Ganska många blev det. Så har jag och lilltrollet ätit frukost. Mycket annat har vi inte hunnit med ännu idag. Lilltrollet står och biter mig i benet hela tiden. Någon som vet hur man tränar bort denna irriterande ovana? Han verkar tycka att det är ganask roligt.
Det kommer snart att bli ett 1-års kalas i denhär stugan. Tänk vad tiden går fort!

Förra helgen började vi (pappa och min kaar) att hugga verk till vårt blivande hus. Så nu är det på gång! Det beräknas nog vara klart någon gång innan 2025 ungefär. :)

Det som ska bli till ett hus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar