30 dec. 2010

Alltid lika svårt att börja ett inlägg. Man borde inte sitta och tänka för länge på hur man ska börja för då skiter det sig säkert..
I alla fall så är jag ensam hemma nu med den mindre älsklingen. Pappa är på någon släktings begravning.

Men det jag egentligen skulle berätta var att vi var och shoppade till Vasa igår hela familjen. Hitta massa REA kläder :) ett par gråaktiga jeans för 10€ och en söt liten spetsklänning från H&M. Lite annat billigt krimskrams och det jag egentligen var ute efter: ett par höga svarta stövlar med klack. De är gorgeous. Hittade dem till allra sista när vi sprungit i varje butik i hela stan kändes det som. Nu får jag klä upp mig lite till nyårsfesten :) ska ha lite knytkalas och vinprovningskväll här med två andar par. Blir säkert jättekul!
Nu gråter Lilltrollet. Ska försöka få honom att sova.


*. ' ; * Gott Nytt År Allihop * .';*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar