3 jan. 2011

Nytt år nya möjligheter

Nu är det 2011 då! Alltid spännande med ett nytt år. Man vet ju aldrig vad som kommer att hända.
2010 hände ju också en del. Jag och älsklingen var i Grekland och förlovade oss. I samma veva fick vi reda på att vi skulle få barn. Det blev en alldeles underbar son som är det bästa som hänt mig nånsin.

Förresten så blir han 8 månader idag, och han lärde sig krypa, IDAG!!! förut har det bara gått bakåt. Mamma är stolt som en tupphona! (det heter väl höna då men whatever)
Idag ska jag och gullatrollet fara till Halpa-halli och handla. Har en låång lista. Allt är slut efter helgen. Fast vi var i Vörå men i alla fall.
Nyårsfesten var superkul.Vi var 4 personer. (eller 5 men den minsta höll sig inte vaken till tolvslaget) min svåger och hans flickvän var hit. De är jättetrevliga. :) Det var en ganska lugn och sansad fest tror jag, fast jag minns inte riktigt allt mot slutet men vi pratar inte mer om det nu.

Nu drar vi iväg på matuppköp. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar