6 sep. 2014

Det evinnerliga byggandet..

Nu känner jag mig som en urvriden disktrasa ungefär. Vi har varit och byggt hela dagen. Jag och barnen for dit till 9 och for hem halv 12 och bakade en pizza. For dit igen 13 tiden och kom hem 17 Då duschade jag barnen för det var så att säga nödvändigt efter att de klättrat upp på den två meters höga sandhögen och rullat ner, ungefär 20 gånger.
 Byggkarana har arbetat med sand, och styrox, och mera sand idag. Sen for Kevin till fammo och faffas och ska sova där. Så nu är det bara lillasyster här hemma och hon är i full gång än i kväll.
Har en klippning inom kort. Men efter det borde jag nog kunna ta lördagskväll.


 

  Da house, från ena sidan. Dörren är tillfällig. Vi ska nog ha en mera vit dörr sen..


 
Framsidan, jag har pysslat med att lägga plast och tejp under varje fönster på hela huset för att det inte ska komma in vatten dit under skivorna i vinter, för då blir det mögligt och inte bra.

 
sand i skorna kan tänkas?
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar