8 mars 2011

Fastlagstisdag, kvinnodag...

och älsklingens namnsdag är det idag.
Jag håller på att bli förkyld. Har huvudvärk och känner mig allmänt underlig. Var just och handlade till Halpa-halli. Lilltrollet gjorde det lite enklare för mig genom att sova i bilen så jag inte behövde ta med honom in. Det betydde såklart att jag var skitnervös att han skulle vakna så jag fick handla jättesnabbt och glömde säkert hälften.

Tror lilltrollet börjar bli frisk nu, han hade ingen feber igårkväll åtminstone. Men han faller hela tiden och skriker och skriker. Så är han arg och trotsig hela tiden. Börjar få nedsatt hörsel..
Han fick faktist sova i sitt eget rum för första natten inatt! Han snarkar så mycket nu så annars får jag och gubben gå dit mitt i natten till den betydligt smalare och obekvämare gästsängen för att kunna sova.
Det gick riktigt bra för honom att sova själv där. Sov "enda" till 06.15. Förr skulle jag inte ha tyckt att det var sent men tiderna förändras..
Om han någonsin tänker somna idag ska jag titta på "sex and the city" som jag spelade in igårkväll, och äta en stoor fastlagsbulle. Det har jag förtjänat, kom inte och säg något annat!


 
Säkert en miljon kalorier, but I don't give a damn  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar