9 mars 2011

Lite filmreklam

Det som är bra med att vara sjuk är att man kan mysa ner sig i soffan och se på film utan att få dåligt samvete. För det är ju så synd om en då.
Idag har jag sett den bästa filmen jag sett på åratal. "The Last Song." Den hade lixom allt; humor, drama, tårar. (skulle ha gråtit ännu mera om jag inte läste en bok för lilltrollet på samma gång, kom inte riktigt i rätt stämning så att säga..)
Den var lika bra som "the notebook" och "a walk to remember." Inte så konstigt med tanke på att det är samma människa som har gjort dem. Men det fick jag veta först efteråt., så jag var helt opartisk. Hade bara råkat spela in den utan att alls veta var det var för något :P
Den där killen är inte så dum heller. De är tydligen ihop på riktigt oxå, huvudpersonerna. So sweet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar