17 mars 2011

Sick sucks

Har fått bekräftat min egenställda diagnos; angina, idag. Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt. Det dåliga är ju att jag måste äta antibiotika i tio dagar, och att jag knappt kan svälja.
Men på plus sidan kan nämnas att jag vet vad det är nu. Det är ju endå femte dagen jag har feber så börjar faktiskt få "lejdo" på skiten..
Hela familjen har varit sjuk. Lilltrollet är också lite krasslig än. Men vi fick förstärkning idag i form av min mamma som kom hit och tog hand om allt :)
Ska väl klara oss imårgon också, tur att de uppfunnit burana i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Viktigt att du äter antibiotika när du väl har börjat, annars kan det vara livsfarligt sade Niklas. För om man slutar så kanske bara några få bakterier överlever som därmed blir imun mot antibiotika.. låter ganska vettigt

    //Jonas

    SvaraRadera
  2. Oh crap :/ misstänkt ju na tuki i höstas jag å men ja had int na feber... krya på er! :)

    SvaraRadera
  3. Nej usch va jobbit, hoppas e går om fort å krya på er!

    SvaraRadera
  4. jå ja veit, he e no viktit ti ta heila kuren :) tack! byri no kännas bäter nu :)

    SvaraRadera