6 mars 2011

Vi har återvänt

hem igen efter 4 dagar i Purmo :) Det har varit skönt med lite miljöombyte. Har varit ute ganska mycket. Så har jag och syrran börjat planera för ett rumsbyte. Hon får mitt rum på vinden som jag haft sen jag var typ 10 år. Jag flyttar ner till det före detta vardagsrummet. Som nu är syrrans rum. (Blev krångligt det här) 
Det ska tapetseras och allt möjligt där så det blir fint.
Mamma konstaterade att det är ett ålderstecken när man börjar vilja bo på nedervåningen. :p
Ett ålderstecken till - check.
Men det blir ju så mycket enklare med lilltrollet och allt. 

I lördags var vi på Purmorevyn, "hopplååstra." Den var nog riktigt bra. Mommo och moffa skötte lilltrollet och fammo och faffa var med på revy :)

Just nu sitter jag å snyter mig stup i kvarten. Inte så bra.. Lilltrollet har varit förkyld i snart en vecka och nu har han 39,5 graders feber :/  Hoppas det går om snart så han inte får falsk krupp igen. Verkar nog pigg i alla fall. Hinner knappt i kapp honom när han styr kosan mot tvn. 

Okej men nu ska vi snart se på solsidan. Have a nice sundaskväld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar