20 maj 2011

God morgon världen!

Livet känns så ljust och bra när man får ha sovmorgon till halv 11! Först skulle nog lilltrollet upp halv 7, men räknade ut att han sovit alldeles för lite då vi for och sova typ 11, och så var han jätte trött och grinig. Så fick honom att somna om i vagnen. Själv var jag inte precis pigg som en mört heller så en sovmorgon var nog välkommen!

Ni kankse undrar vad jag haft för mig denhär veckan? Det kan jag tala om. Jag har tittat på Sandybell :) En av mina favoritserier förr i tiden. Tror jag satt en hel sommar och glodde på de kasetter som jag hade fått låna. Så nu känns det lite som att ha återsett en gammal vän. Serien är nog ganska löljig ibland får jag väl erkänna. Men den återspeglar endå verkligheten så bra, och jag började fortfarande gråta när hennes pappa dog.. Ämnar se klart hela serien för det har jag aldrig gjort förr.

Har som tur är hunnit med lite annat också. Men det är bara den gamla vanliga..(typ städat och grejjat i ogräslandet) inte så jätteintressant alltså. Men jag var faktist i Vörå och vältade igårkväll. Kul att man kan hjälpa till lite med bonderiet.
Ha en bra helg allihop!

Här är gänget som sysselsatt mig den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar