26 maj 2011

Sprungit på stan

Nu slapp jag in hit. Sist då jag skulle skriva blogg blev det bara en massa krångel. Sen stod det bara omdirigerar i en hel evighet innan jag gav upp.
Idag har jag och gulletrollet varit på stan. Hittade inte så värst mycket för jag fick såndär köpångest så jag vågade inte köpa något. Bara två nya pyjamas åt lillen. Och en blir-klar-från-skolan present åt syrran. Det går bra så länge jag inte ska handla åt mig själv..då blir det stop. (oftast, men inte alltid, är väl bara ovan att shoppa nu:)

Nåja, före det var lilltrollet för första gången till tandläkaren, på 1-års kontroll. Så nu får vi typ börja borsta med tandkräm och ge tuggummi åt honom och sånt. Låter konstigt då han är så liten, men får se. Såsmåningom kanske. Man behöver inte alls ge något sött före 3 år. Och det har vi ju inte gjort heller hittils, så det är bara att fortsätta på samma linje då.

På hemvägen var vi en sväng till Blomtorget så nu har jag planterat lite fina vårblommor i balkonglådan m.m. Heter det förrästen balkonglåda fast man inte har någon balkong?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar