9 maj 2011

heilt eismend

Nu for de andra till vörå och bondas. Alltså lilltrollet och hans pappa. Jag lämnade helt ensam hemma. Känns konstigt. Brukar typ aldrig vara ensam. Har alltid ungen med mig. Antingen vaken eller sovandes. Undrar vad jag ska hitta på??? Ska på zumba sen ikväll men det är ju bara en stund.
Ska nog sitta i solen och äta glass :) Skulle jag ha en bok skulle jag läsa. Men har läst ut alla som jag har här hemma tror jag..
Har fått en ny kläd-torkställning i present så nu hänger kläderna där ute. Det tog säkert en timme innan jag hade trätt i linan idag. Jobbigt var det! Så är själva ställningen lixom en halv meter för högt upp så fick stå på en stol.
Lilltrollet var också med och tittade på. Roligt när man kan börja ha honom med där ute. Han har lärt sig gå nu. (fast inte med skor på, för de är fast cementerade i golvet på något mystiskt vi)
Men nu ska jag nog hitta på något bus, när jag är "mamma-ledig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar