28 jan. 2014

soff sittande och tv tittande..

det har det blivit mycket av den senaste tiden i detta kalla vinterväder. Kvällarna är mörka och låånga och om man sitter hemma som vi, så vad ska man annars hitta på? Har lite dålig fantasi. Går ju att leka kurragömma och bygga lego förståss. och spela spel. Men nu är inte jag en så bra förälder (och det är säkert ingen annan heller för den delen) så jag orkar vara rolig och pedagogisk hela dagarna. Då är tvn en bra räddare i nöden. Först är det väl barnkanalen som gäller. Lite senare på kvällen är farmen en av favoriterna just nu. Ganska underhållande med alla intriger :) Någon annan som råkat lägga märke till att den där Andre (som by the way inte ser så pjåkig ut) har vissa likheter med Danny Saucedo. Här få ni bildbevis så ni fattar vad jag menar..



Annat som vi slösar bort kvällarna på är serier som bl.a Vampire Diaries och the Originals. Filip kollar nog på Walking dead oxå men jag tycker inte att zombier är så trevliga i längden. Kan nog se på zombiefilmer nån gång ibland men jag föredrar nog folk, vampyrer och övriga kreatur som i allafall ser lite mera levande och omögliga ut.

Ikväll experimenterar jag med en pannkakspizza som ska få tonfisk och räk fyllning. Får se hur det går ihop om en stund. Spännnade. Nu blir Cellis arg på mig om jag inte stiger upp från den här stolen omedelbart. På återhörande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar