8 mars 2014

Kvinnodagen

Det har varit en bra dag idag. Full med aktiviterter. Byggande har varit högst uppe på att-göra listan, som vanlig. Och jag spikade fast vindskyddsskivor på burspråks elementet :) är ganska nöjd. Första gången jag spikat något på huset.
Har inte hunnit fira någon kvinnodag idag. min gubbe tycker det är lite onödigt, eftersom han har namnsdag idag så tycker han att vi borde fira honom istället. Men det har vi inte heller hunnit med. Bara byggt hus. Får fira ikväll med choklad, vin och melodifestival (final?) 
Så hade jag främmade på eftermiddagen. Mina två tjejpolare från "förr tå vi va ung" var hit och drack lite kaffe och planerade inredning. Nu till sist har jag varit ute på en fem kilometers välbehövlig stavgång med bästa grannen. Solen har lyst hela dagen! Så vad kan var bättre än det.


Med tre stycken som spikar så går det undan :)


Ett annat sorts husbygge som vi höll på med igårkväll.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar