3 mars 2014

Mars..

Jaha gott folk. Tänkta slänga ihop några rader här nu. Det verkar ju ha blivit en "ett-blogginlägg-i-månaden-blogg" dethär. Så ni vet vad ni har att vänta i framtiden, om det fortsätter i samma stil.

Vi firade sportlov i purmo förra veckan, det var ett väldigt skönt avbrott från vardagslunken här hemma. (fast det finns nog vardagar i purmo oxå, för den som undar) Men hur som helst, var ute och gick med syrran och våra två fina spetsar längs med Uttreleden en solig förmiddag. Så hann vi vara ute och rida på gotlandsrusset och mockade boxen med gemensamma krafter. Körde efter mera halm med traktorn och lekte kurragömma utomhus i mörkret med Kevin.
 På torsdag var vi till Härmän kuntokeskus och simmade, och shoppade vid Halppis i Härmä. Hittade en ny tröja på barnavdelningen som jag är jättenöjd med. Så var jag och klippte håret i måndas, för en vecka sen alltså. Det blev kort, men jag är ganska nöjd med det oxå. Ville ju ha kort, eftersom jag egentligen vill ha långt, men mitt hår vill inte det. Har klippt mig själv i 3 år så jag tycke att det var dags att skämma bort mig lite och gå till en salong och klippa mig. Fick prova på lite indisk huvudmassage på samma gång så det var riktigt lyxigt.
I helgen har vi varit vid tomten och pysslat lite med grunden och sånt. Och haft främmande, och varit ute och äta till Nabben. Celina har börjat sova bättre nu oxå, inte varje natt med det är nog mycket bättre än när det var som värst! Har tagit bort ägg från dietlistan igår, tror hon får ont i magen av det också. Så jag har inget att klaga på för tillfället. God fortsättning på vecka 10!


Före
 
 Efter
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar