18 nov. 2014

Så var hon borta..

Idag har det varit en sorgens dag här i vårt hus. Vår fina kisso Nella blev påkörd och dog rakt framför ögonen på oss. Hon följde efter oss när vi gick ut och gå med grannarna. Sen när hon skulle gå tillbaka över vägen kom det en bil och hon visste inte vilket håll hon skulle springa, så det slutade med att hon hamnade rakt under bilen istället och fick ett hål i sidan och det föll ut inälvor. Så sprnag hon över vägen till mig, hann typ bara tänka "å nej nej nej vad ska jag göra? Det här kan inte hända." Sen jamade hon en gång och dog när jag pajade henne över huvudet. Ursäkta alla detaljer men det var så hemskt. Behövde bara få skriva av mig.. Hon var så fin, och lekfull, och var alltid med oss överallt.
Nu blev hon bara ett halvt år. Det känns så bortkastat. För nu saknar vi henne enormt mycket. Speciellt jag och Kevin.. Vi hade begravning ikväll vid tomten. Så nu är hon där och väntar på att vi också ska flytta dit. Det blev ju inte riktigt som det var tänkt men..
Vi har pratat ganska mycket om himlen och vad som händer när vi dör. Det är väl lika svårt för en 4 åring att förstå som för en vuxen. Men vi tror iallafall att hon for till himlen och att Gud tar hand om henne tills vi kommer dit. Varför skulle inte djur också ha en själ? Kanske hon träffar Luna där. Min kisse som jag hade i 14 år. Hon får väl hälsa till honom isåfall. <3



R.I.P Nella. Vi kommer alltid att minnas dig, fast du inte stannade så länge.
 
 
 
Luna, dig kommer jag heller aldrig att glömma. <3
 
Suck, vilken ledsam dag...Trodde inte att det skulle gå såhär..

2 kommentarer:

  1. Voj uslahejte hur det kunde gå :( ett husdjur är så kärt,Kraam!

    SvaraRadera
  2. Nej usch va hemskt.. beklagar sorgen. Kram <3

    SvaraRadera