1 sep. 2011

En vanlig torsdag

Vilken trög dag det var idag också. Sitter och läser på nätet om en massa olika saker. Man blir stel i nacken av det. Skulle nog hellre göra något annat. Problemet är bara vad. ?

Igår var jag och älsklingen ute och sprang. Det är ett väldigt sällan förekommet fenomen i mitt liv. Att springa alltså. Förra gånger var nog någongång på -02 typ.. Det gick inte så jättebra. Gubben fick nog nästan släpa mig ibland upp för backarna. Men jag ska nog bli bättre! You just wait..

Denna vecka har jag också varit till stan och lämnat in ringarna, de ska förminskas och lödas ihop. Vill ju inte tappa bort dem i vinter, för de har nog varit för stora. Men nu oroar jag mig för att de ska bli för små isället. Fingren sväller väl nog lite under årens lopp. Kanske..

Så var jag och tog ett nytt passfoto och lämnade in till polisstationen, så nu ska jag få ett nytt körkort med rätt efternamn på. Hade nog tagit ett passfoto för ca 3 veckor sen, men det blev så hemskt så jag skulle inte ha stått ut med att ha det på körkortet i resten av livet. (fick vissa kommentarer att jag såg ut som om jag rymt från mentalsjukhus - och det kan ju inte vara fördelaktigt att ha om man ska visa det för polisen nångång eller när man ska ut och resa och sånt..)
Så har jag ju hunnit klippa kort hår också efter det. Och jag har nog tänkt ha kort hår nu ett tag, trivs nog bättre med det.

Kom just på att jag måste hänga upp en maskin kläder som jag tvättade för några timmar sen. Bra att ventilera sina tankar lite. Då kommer man ju på en massa saker som man borde göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar