22 feb. 2011

Dag 1. -10 fakta om mig

1. Gillar djur och natur.
2. Jag har inte tålamod att se på dåliga filmer. Ibland inte ens bra filmer.
3. Men gillar vampyrserier (speciellt true blood)
4. Tycker att jag haft tur som hittar mannen i mitt liv.
5. Tycker om bra böcker. Sådana som man börjar gråta av är ofta bra.
6. Trivs bäst på landet och ska alltid i hela mitt liv hädanefter bo på landet.
7. Har intalat mig att jag tycker om att resa men har en liten skräck inombords att jag kanske inte gör det? 
    Bör undersökas mera..
8. Att bli mamma är det bästa som har hänt i hela mitt liv. <3
9. Är godisberoende. Men försöker att bara äta godis på helgerna nuförtiden.
10. Kan ingen finska fast vi bor i ett tvåspråkigt land. Har dåliga erfarenheter av finska från gymnasielektionerna. Därför har jag ingen motivation att lära mig heller. Fick lite fobi kan man säga. Kiitos opettaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar