15 feb. 2011

Spöktema

Ibland får jag för mig att jag ska sitta och läsa om något speciellt ämne hela dagen. Det kan vara vad som helst som verkar intressant. Idag är det spöken och andar som står på tapeten.
Har alltid varit faschinerad av det, får alltid rysningar när någon berättar om något övernaturligt som de varit med om.
Har inte upplevt något själv tyvärr, eller det kanske är bra. Men det skulle nog vara ganska spännande..

På den här bloggen http://missmagicgirl.wordpress.com/lasarnas-historier/upplevelser/ finns en massa hårrysande berättelser. Till och med från Vasa och Jeppis! Jag som trodde att spöken bar fanns någon annanstans långt borta. Men de finns väl lite överallt.
Vet inte ens om jag tror på spöken. Men man kan väl inte döma ut något som man inte vet nåt om. Det finns ju jätte många som har upplevt oförklarliga saker, till och med några av mina vänner.
Nu ska jag fortsätta läsa och få mera gåshud.

2 kommentarer:

  1. Hihi he e jätte spännande å intressant ti läsa om sånt :)

    SvaraRadera
  2. jå he e he, hitta ode sido via tin blogg :)

    SvaraRadera