1 feb. 2011

Hemma med sjukt barn

Jag hade såklart varit hemma med honom även om han var frisk, because that's what I do. Men min stackars lilla prins är sjuk idag och har feber. :( Nu sover han igen i vagnen. Halvliggande. Han är rosslig och det låter konstigt då han andas. Det började inatt och jag hoppas det går om fort!

Förutom att bära runt lilltrollet har dagen har mest bestått av tv-tittande och dator- sittande. Är det månne normalt när dagens höjpunkt är att titta på Aladdin och Lilla sjöjungfrun som jag spelar in från disney channel? Kanske min hjärna är lite understimulerad? Borde jag kanske försöka hitta på något vettigt att göra mellan varven?
Nej jag tror det skulle bli för tungt...

De här typerna är roliga fast man passerat 10-sträcket. Och 20.

Nu vaknade lilltrollet igen. Måste rusa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar