21 feb. 2011

Mysterier :)

Finns det bara måndagar eller? Tycker det är måndag hela tiden. Jag och lilltrollet är hemma som vanligt.
Idag har vi tittat på Mysteriet på Greveholm :) världens bästa julkalender som nånsin har visats. Nu kommer den på barnklanalen kl.10 på vardagar. Och repris kl.18. Har sett två avsnitt nu. (Fast det var del 6 idag)
Det var nästan lika bra som jag mindes.
Så har jag tvättat en stor, tung, otymplig vardagsrums-trasmatta som lilltrollet råkade spy ner igår. Fast den behövdes nog tvättas, för den skulle tydligen vara ganska ljus på vissa ställen.
Nu vet jag inte vad vi ska hitta på resten av dagen men det visar sig väl.


Och varför kan det inte bli vår någon gång??


Hit till Hjularöd slott- som det heter på riktigt, skulle jag gärna gå på en rundvandring :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar