8 feb. 2011

Ny bil, nya möjligheter

Ny vecka igen. Det är till och med tisdag redan. Vilket är en fördel, då är det ju bara onsdag, torsdag och fredag kvar till helgen. Idag har jag och lilltrollet varit ute med hans nya pulkka. Vet inte om han tycker det är så kul, han säger inte så mycket. Verkar inte lida iallafall.
Han har nog blivit frisk nu, bara lite snorig men vem är inte det i dessa tider. (okej, jag är inte det men det är väl bara en tidsfråga)
Ikväll ska jag på zumba, skippade förra veckans pass så nu börjar det bli dags..

Annars så köpte vi en ny bil igår. Var och hämtade till Tervajoki :) En Kia. Med stoor bagagelucka dit man kan stoppa vagnar och andra väsentligheter som ska med överallt. Jag har nog min gamla saab kvar, men nu har vi ju en stycken större bil iaf.

Här är lilltrollet ute med sitt nya vrålåk. 
Har ingen bild på bilen än men det kanske kommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar