31 jan. 2011

Here we go again

Så var det måndag igen då. Har återhämtat mig efter helgens utsvävningar. Eller jag återhämatde mig ganska bra redan igår. Kl halv 9 var jag vaken och pigg som en mört och kunde inte ens fundera på att somna om. Då hade vi kommit hem kl.4 och hade barnvakt! Men nehej ser ni. Då går det inte att sova.. Började t.o.m räkna blommorna på tapeten innan jag bestämde mig för att det är lika bra att stiga upp.
Kl.2 for vi till Vörå och handlade och sen hämtade vi lilltrollet. Han blev nog glad att se oss :D

Sådär överlag var det faktiskt en jättebra helg, vi var så många som var ute, då blir det ju oftast kul.
Tycker lilltrollet skulle kunna stiga upp nu. Han har sovit 2½ timme. Inatt gick det inte att sova. Då var han uppe med sådär varje kvar ungefär. Men nu när mamma är uppe kan man nog sova.. hmpf.


Här kommer en bild på lördagens partypinglor i allafall. (Jag och syrran:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar