17 jan. 2011

Bortstädad jul

Idag har julsakerna åkt in i skåpet tillbaka. Det blev jättetomt och hemskt på byrån. Mindes inte till först vad jag brukar ha där. Men sen hittade jag nog lite glas saker här och var som jag satte dit. Men..det var nog mysigare med julsaker. "Man får ha i som i vaar tå int i vart som i sko."

I morse drömde jag att jag fortfarande gick i PG (pedersöre gymansium) och så var jag tvungen att ta med Lilltrollet dit för ingen kunde sköta.. Det var jätte jobbigt för jag packade en massa mat och leksaker + mina egna saker som skulle med. Vi skulle åka taxi och buss dit. Tur att han väckte mig innan vi hann åka!


Här är min kisse Luna. Som bor i Purmo. Ha har nog haft 9 liv..
Till sommaren tror jag vi ska ta en kattunge hit också. Lilltrollet behöver ju få ett husdjur, tror att det är bra att barn lär sig umgås med djur tidigt så blir de mera sympatiska. (egen teori, vet inte om det stämde in på mig..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar