28 jan. 2011

Going clubbing

Håller på och packar väskan med finkläder som ska med ikväll. Men eftersom jag börjar bli etablerad i bloggvärlden (eller nåt) får jag väl ta mig tid att skriva ett inlägg.
Vi ska alltså ut ikväll, jihaa! Det va länge sen sist. Har ordnat barnvakt och allt. :) Så nu håller jag på och funderar vad jag ska ha på mig. Man kan ju faktist ha klänning nu när det inte är -30 utan faktiskt nästan på
+sidan! :)
Idag har vi varit på Bomchika träff jag och gulletrollet. Det var massa mammor och bebisar där. Lilltrollet var helt lamslagen första halvtimmen, men sen kom han igång lite. När vi kom hem lade jag honom i vagnen och där låg han snällt och sov otroliga 1½ timmar. Han brukar aldrig sova så länge i vagnen. Men det är tungt att härja runt med 15 andra barn.
Nu ska vi fortsätta med de dagliga göromålen då. Ha en bra helg!


Såhär såg vi ut på nyåret. Funderar på att ha samma klädstil ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar