24 jan. 2011

Tidsfördriv..

Tänkte lägga upp några bilder som jag ritat den senaste tiden.
Ibland får jag någonsorts spunk, jag kan sitta och rita i flera timmar i sträck om jag blir motiverad av något. Sen kan det räcka månader och t.o.m år innan jag ritar igen. Här kommer i alla fall lite smakprov.

 En månfe', eller något. Den sitter i Lilltrollets rum.

 En brud som inte vill gifta sig med den hon ska gifta sig med..typ

Collie hund :)

 Geisha som ser lite snofsig ut, men jag tror hon bara är olycklig

Ritade idag, kunde inte låta bli. I adoore mermaids.. 
har nog ritat kanske en miljon av dem under årens lopp.

Blir ju aldrig riktigt bra när jag ska försöka fotografera teckningarna.
Men ni ser kanske vad det föreställer åtminstone. :)
Have a nice day

5 kommentarer:

  1. Ja hitta din blogg! :P Ere ok om ja lägger de på min blogglista? Fin teckninga btw, påminder om tå vi bruka rit i rymi dett förr i tin :)

    SvaraRadera
  2. Jå he e no ok, ja har tin på blogglistan å! ;) Tack! ritar tu nameir tå?

    SvaraRadera
  3. Nå nä int ritar ja riktigt. Men ja ha no skaffa en massa olje och akrylfärger, penslar, ett stativ och dukar så he sku va ti bara byri mål nu, men har int riktit komi igång na ännu fastän he har steji tär i flejr månar :P

    SvaraRadera
  4. tjusigt... speciellt geishan :P

    SvaraRadera