22 jan. 2011

Gosh alltså

vilken dag!
Jag har:
*klippt håret av 4 huvuden
*varit med och skott vårt fina lilla gotlandsruss eftersom han hade jättelånga hovar och jag drömde t.o.m mardrömmar om det inatt! men pappa skodde så tar inte åt mig all credit för det.
*gjort en flerstegsfärgning på kära syster. inte för att skryta med det blev helt gorgeous. borde nästan lägga uppe en bild...?
*gjorde två blonda slingor på mig själv också men de syns knappt, och det som syns kanske inte blev riktigt lika bra..
*hamnat i snödrivan..
*mockat boxen, tyngre än det låter för det hade samlats en hel del där.
*varit med traktorn och hämtat hem hästsläden. (gulli hjälpte nog till oxå) så i mårgon blir det första klassens skjuts med liten häst. :)
*skött om min lilla son mellan varven
*lagat mat.. o.s.v

Skulle man göra såhär mycket varje dag skulle ju världen bli klar på några veckor !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar