7 jan. 2011

Resfeberresfeberresfeber

Nu börjar jag bli redo för resan till Litauen. Åtminstone så redo som jag kommer att bli. Har blivit så stingslig nu efter att jag fått barn. Har hunnit föreställa mig ungefär 5984645 olika saker som kan gå fel. Det är ju världens värsta roskväder så om inte bussen kör i diket störtar säkert planet.. :/ Vill inte att mitt gulla bebis ska bli utan föräldrar.
Det är alltså firmajulfest vi ska på, från älsklingens jobb. Allt kommer säkert att gå hur bra som helst och vara jätteroligt. Lilltrollet är hos mommo och moffa och har det jättebra. Mostrar och gambäfammo är också där och sköter. Så honom ska det väl inte gå någon nöd på. Jag har inte alls någon anledning att ha dödsångest igentligen.
Nu ska jag laga lite mat som vi får kasta i oss, och packa väskan färdig.

Bon Voyage till mig själv nu då. Och ha det bra ni också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar