10 jan. 2011

Hem ljuva hem

Nu är vi tillbaka!  Kl. 23 igårkväll kom vi hem. Allt gick jättebra och vi är helt intakta. Nu har jag nästan kramat sönder mitt gullatroll som jag fick tillbaka i mårse då mina föräldarr var hit. Han mådde utmärkt och hade varit snäll hela tiden. (eller typ för det mesta)

Lite info om nån e intresserad.
Fredag : kom till hotellet ca kl.24. Sängen nästa, gonatt.

Lördag : Frukost vid hotellet. Shopping nästan hela dagern vid Akropolis, det störasta köpcenter jag varit i tror jag.. De hade utan att överdriva skobutik efter skobutik efter skobutik.. ja ni fattar. Så jag och alla andra som var med köpte åtm ett par skor. Dessutom var det ju mellandagsrea där nu så allt var -30-80%
Åt pizza vid köpcentret och sen gick vi hem. Några timmar fritid, som de flesta tillbringade i badkaret på hotellet, vi hade köpt badbomber som luktade jättegott.
20.00 var det tre rätters middag i hotellkällaren. Lite vin och mycket skratt. :) God mat. Sen gick vi ut till pop star club och undersökte kroglivet i Litauen. Vi konstaterade att det var lite lamt så vi gick hem relativt tidigt.

Söndag: Frukost. Guidad rundtur i Kaunas och gamla stan. Bra guide som pratade engelska och mycket att se. Skulle jag inte ha förfrusit fötterna då det var så blött på trottoarerna skulle det ha varit jätteroligt!


 "Vår gata" med den ortodoxa kyrkan

En julgran som man kunde gå in under och lämna sin önskelista.

 Under granen

Jaa thats about it. Överlag var det en jätterolig resa!flygen gick bra och snabbt. Bussresan lång och jobbig.  Såklart är det roligare att komma hem när man har så dryyft efter sin lilla unge. 

Den här skulle mamma ha velat packa med. :)

2 kommentarer:

  1. Yikes... gar e ti ta bort hede? å gar e ti laga så man kan kommenter me bara namn så man int behöver logg in tå man ska kommenter?

    SvaraRadera
  2. ja hödö ja veit int.. e int na expert på kommentarer å sånde.

    SvaraRadera