5 dec. 2013

I'm back!

Jag tänkte börja skriva blogg igen. Det kliar i fingrarna faktiskt! Har hållit upp vääldigt länge nu så jag känner lixom att det är dags. Har så mycket tankar som aldrig lämnar mitt huvud. (I många fall är det kanske lika bra men..) Vissa saker vill man ju endå dela med sig av.
 Kan väl börja med en lägesuppdatering då. Så ni inte förblir helt ovetandes om min livssituation.
Vi har numera två stycken underbara barn. Kevin och Celina. Så sen förra gången jag srkev något här har Kevin blivit storebror, och lillasystern har dessutom hunnit bli 1 år och 4 mån. De går fort asså. Håller också på och bygger hus. Det är ganska jobbigt, mer om det senare.. Jag lider av ständing sömnbrist (nästan) för C har inte lärt sig sova på nätterna än. Det kan tydligen ta lite tid sånt där.

Jag håller på och bakar semlor för tillfället, är aningen förkyld och ska hämta K från dagmamman snart. Det lider mot jul och öser ner snö idag, och jag packade in några paket imårse. Man får ju julkänslor med mindre. Men lugn bara, de hinner nog försvinna några gånger än före jul.
 Ifall ni också vill få lite julkänslor akn ni kola in den här. Har aldrig gillat låten förr men nu har jag och ungarna lyssnat på den ca 15 gånger på två dagar och sitter trollbundna varje gång. (och C suckar lyckligt i slutet). Den spelar konstant i mitt huvud och det blir lite störande i längden, men än så länge gör det inget, det hinner säkert också förvinna till jul.
Otroligt begåvade är de i allafall.
http://www.godvine.com/Amazing-A-Capella-Group-Sings-a-Christmas-Classic-That-You-Will-Love-4330.html

Nu måste jag sticka, på återhörandes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar